دانلود فایل با عنوان آموزش مجازی و سامانه های مدیریت یادگیری الکترونیک LMS & LCMS

مطالب دیگر:
📒مبانی نظری نقش فاصله قدرت در پیش بینی سبک رهبری معنوی📒پروپوزال نقش فاصله قدرت در پیش بینی سبک رهبری معنوی📒پرسشنامه نقش فاصله قدرت در پیش بینی سبک رهبری معنوی📒پرسشنامه محقق ساخته فاصله قدرت مدیران📒پرسشنامه رهبری معنوی ضیائی و همکاران (1387)📒مبانی نظری و پیشینه تحقیق شیوه های فرزندپروری 54 صفحه📒بررسی نگرش ها و انواع شیوه های فرزندپروری با تشریح نظریه های آن📒مبانی نظری و پیشینه تحقیق گرایش به مواد مخدر 51 صفحه📒سبب شناسی و علل تمایل به اعتیاد و بررسی نظریه های پیشگیری از اعتیاد📒پرسشنامه میزان گرایش به اعتیاد📒پرسشنامه شیوه فرزندپروری والدین بامریند📒مبانی نظری و پیشینه تحقیق سلامت روانی 80 صفحه📒سلامت روان از نظر مکاتب و دیدگاههای مختلف📒مکانیزم روانی و نقش آن در سلامت روان با تشریح ابعاد امنیت روانی و سلامت روان📒پرسشنامه کیفیت زندگی سازمان بهداشت جهانی ۲۶ سوالی (whoqol-bref)📒پاورپوینت تاریخچه اداره امور عمومی در ایران تا پیروزی انقلاب اسلامی📒پرسشنامه پرخاشگری باس و پری همراه با نمره گذاری و تفسیر، پایایی و روایی📒پرسشنامه مقیاس عزت نفس روزنبرگ همراه با نمره گذاری و تفسیر، پایایی و روایی📒پرسشنامه تاکتیک های حل تعارض والدین📒پرسشنامه مقیاس تاکتیک های حل تعارض پدر و مادر📒پرسشنامه سلامت عمومی 12 سوالی همراه با نمره گذاری و تفسیر، پایایی و روایی📒مبانی نظری و پیشینه تحقیق اعتماد به نفس 48 صفحه📒مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعارض زناشویی 54 صفحه📒نظریه ها و زمینه های تعارضات زناشویی📒رابطه بین فاصله قدرت و رهبری معنوی مدیران
محقق گرامی فایل مورد نظر در مورد آموزش مجازی و سامانه های مدیریت یادگیری الکترونیک LMS & LCMS آماده دریافت می باشد برای مشاهده جزئیات فایل به ادامه مطلب یا دریافت فایل بروید.
آموزش مجازی,آموزش الکترونیکی,آموزش از راه دور,مدیریت آموزش,اینترنت,سامانه های مدیریت یادگیری,LMS,LCMS,SCORM,استاندارد آموزشی,CMS,مدیریت محتوای آموزشی
برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنیدجزییات بیشتر+دانلود

پروژه "آموزش مجازی و سامانه های مدیریت یادگیری الکترونیک LMS & LCMS" یک تحقیق بسیار علمی و منحصر به فرد در موضوع آموزش مجازی میباشد.


::: نایــــــــــاب :::


این پروژه را در هیچ جای اینترنت و فروشگاههای فایل نخواهید یافت برای اطمینان از این ادعا موضوع یا عنوان پروژه را در اینترنت جستجو کنید پس اگر میخواهید یک پایان نامه کامل و بی نقص و غیر تکراری به دانشگاه خود تحویل دهید این محصول را دانلود کنید


برای اطمینان از کیفیت و سطح علمی پروژه ، نمونه رایگان آن را از لینک زیر دانلود کرده و پس از آشنایی کامل تر اقدام به خرید محصول فرمایید.



هدیه: 20 اسلاید پاورپوینت رایگان


فایل PDF این پاورپوینت را میتوانید از لینک دانلود کنید و پس از خرید فایل Power Point را درکنار پروژه اصلی بصورت رایگان دریافت خواهید کرد.



چکیده


با گسترده شدن فناوری اطلاعات و نفوذ وسایل ارتباط از راه دور به عمق جامعه ، ابزار ها و روش های آموزش نیز دچار تحول شده اند. تحول این ابزار ها و روش ها در جهتی است که هر فرد در هر زمان و هر مکان بتواند با امکانات خودش و در بازه زمانی که خودش مشخص می کند مشغول یادگیری شود.


در سال های نه چندان دور آموزش از راه دور مطرح شده است. این نوع آموزش ویژگی های خودش رو دارد و دارای مزایای زیادی است. ابتدا آموزش به صورت مکاتبه ای بود و تنها راه ارتباط استفاده از نامه بود. با پیشرفت تکنولوژی و از همه مهمتر ارزان تر شدن هزینه استفاده از تکنولوژی، استفاده از ابزار های جدید تر برای انتقال دانش مطرح شد. با به وجود آمدن و گسترش اینترنت این پدیده جدی تر دنبال شده و ابزار ها و روش ها و استاندارد هایی برای آموزش الکترونیکی مطرح شده است و هر روز اصلاحات جدیدتری در این زمینه انجام می شود.در واقع می شه گفت آموزش الکترونیکی استفاده از ابزار های انتقال اطلاعات به صورت الکترونیکی (مثل اینترنت) برای انتقال اطلاعات و دانش است.


در رویکرد سنتی از روش آموزش دادن استفاده می شود که چون همراه با زور و اجبار باعث افت تحصیلی دانش آموز می شود و حتی ممکن است مشکلاتی در خارج از محیط آموزشی برای دانش آموز پیش بیاورد. اما در رویکرد جدید از روش آموزش گرفتن استفاده می شود. چون در این روش فرد، خود می خواهد یاد بگیرد بنابر این زور و اجباری هم در کار نیست و در نتیجه مشکلات قبلی به وجود نخواهد آمد.


فهرست مطالب


عنوان شماره صفحه


فصل اول، مقدمه


1-1-مقدمه. 2


2-1- مسأله اصلي تحقيق.. 2


3-1- تشريح و بيان موضوع. 2


4-1- ضرورت انجام تحقيق.. 3


5-1- مدل تحقیق (ارتباط متغیرها به صورت تصویری(3


6-1- اهداف تحقيق.. 3


7-1- قلمرو انجام تحقيق.. 4


8-1- تعریف اصطلاحات و واژه های تخصصی.. 4


9-1- ساختار تحقیق.. 7


فصل دوم ، ادبیات موضوع


1-2- مقدمه. 9


2-2- تعریف سیستم مدیریت یادگیری.. 9


3-2- تاریخچه آموزش مجازی.. 11


4-2- گستره آموزش الکترونیکی.. 13


5-2- مزیت های آموزش الکترونیکی.. 14


6-2- توصیف سیستم LMS. 16


1-6-2- بخش های مختلف LMS. 16


2-6-2- مفهوم webmaster و نقش آن در LMS. 17


3-6-2- آموزش های اولیه جهت مدیران و ناظران LMS با توجه به بودن سیستم برای مجموعه. 17


4-6-2- پشتیبانی فنی LMS جهت برطرف کردن مشکلات فنی.. 17


5-6-2- میزبان نرم افزار LMS. 17


7-2- محتوای دروس آموزش مجازی E-Content18


1-7-2- فرایند تولید و گروه های درگیر. 18


2-7-2- مدیریت و برنامه ریزی تولید. 19


3-7-2- کیفیت و ارتقا دادن محتوا19


4-7-2- ویژگی های وب کنفرانس Adobe Connect20


5-7-2- استفاده از وب کنفرانس در آموزش مجازی.. 20


8-2- سبک های آموزش های مجازی موجود. 21


9-2- مزیت ها و عیب های آموزش مجازی.. 22


10-2- دانشگاه مجازی.. 22


1-10-2- اجزای دانشگاه مجازی.. 23


2-10-2- استاد مجازی.. 24


3-10-2- کلاس مجازی.. 24


1-3-10-2 مزایای کلاس مجازی.. 25


2-3-10-2 نیازمندیهای کلاس مجازی.. 26


4-10-2- دانشجو مجازی.. 28


5-10-2- آزمون های مجازی.. 28


6-10-2- گفتگوی متنی.. 28


11-2- روش های تولید محتوای آموزشی.. 28


1-11-2- آموزش های HTML.. 29


2-11-2- فیلم های آموزشی.. 29


3-11-2- فیلم های شبیه سازی شده تعاملی.. 30


4-11-2- انیمیشن های ساده و دو بعدی.. 30


5-11-2- انیمیشن های متوسط... 30


6-11-2- آموزش های انیمیشنی حرفه ای – تعاملی.. 31


12-2- یادگیری الکترونیک؛ تغییر پارادایم در توسعه منابع انسانی.. 31


13-2- فناوری اطلاعات و ارتباطات و نقش آن در آموزش.... 34


1-13-2- کاربرد فناوری اطلاعات در آموزش از راه دور34


14-2- اهمیت آموزش مجازی.. 35


15-2- آموزش مجازی در ایران.. 36


16-2- نتیجه گیری.. 37


فصل سوم ، سیستم آموزش الکترونیکی پیشنهادی


1-3- مقدمه. 39


2-3- ابعاد آموزش الکترونیکی.. 39


3-3- سیستم آموزش الکترونیکی پیشنهادی.. 40


4-3- خصوصیات سیستم مدیریت فراگیر مورد نظر. 42


5-3- وظایف اصلی یک LMS. 44


6-3- ماژول های سیستم LMS پیشنهادی.. 45


1-6-3- ماژول مدیریت ثبت نام. 46


2-6-3- ماژول مدیریت اطلاعات... 47


3-6-3- ماژول مدیریت درس.... 48


4-6-3- ماژول موتور ارزیابی.. 49


5-6-3- محیط تشریک مساعی.. 50


7-3- خصوصیات سیستم مدیریت محتوای آموزشی.. 51


8-3- ابزار تألیف... 56


9-3- نگاهی به استانداردهای مورد استفاده در این سیستم.. 59


10-3- ساختار خدمات در سیستم پیشنهادی.. 62


11-3- نتیجه گیری.. 63


فصل چهارم ، مطالعه تطبیقی استانداردهایآموزش مجازی و آموزش مبتنی بر کامپیوتر در جهان


1-4- مقدمه. 66


2-4- موسسات مهم درگیر در بحث استانداردسازی.. 69


1-2-4- انستیتوی مهندسین الکتریسیته و الکترونیک (IEEE)69


2-2-4 سازمان جهانی استاندارد (ISO)70


3-2-4- IMS – EDUCAUSE.. 70


4-2-4- صنایع هوایی آمریکای شمالی.. 71


5-2-4- وزارت دفاع آمریکا71


6-2-4- وزارت آموزش آمریکا71


7-2-4- شبکه آموزشی استرالیا72


8-2-4- جامعه اروپایی.. 72


9-2-4- ارتباط با سازمان های متولی استاندارد. 73


3-4- معماری سیستم فناوری یادگیری (LTSA)73


1-3-4- نگاهی کلی به معماری.. 73


2-3-4- اجزای LTSA.. 74


4- 4- ابرداده های آموزشی.. 76


1-4-4- Learning Object Metadata (LOM)76


2-4-4- Dublin Core. 77


3-4-4- ابرداده های IMS. 77


4-4-4- ADL SCORM Metadata. 77


5-4- ساختار درس.... 78


1-5-4- دستورات راهنمای AICC برای همخوانی بین سیستم ها79


2-5-4- ساختار محتوی پیشنهاد شده توسط ADL SCORM... 81


3-5-4- سازماندهی IMS. 81


6-4- ارزیابی دانش آموزان.. 81


7-4- بسته بندی محتوی (Content Packaging)82


8-4- مدیریت دانش آموز83


9-4- محیط اجرا83


10-4- نتیجه گیری.. 84


فصل پنجم ، نتیجه گیری و پیشنهادات


1-5- مقدمه. 86


2-5- پیشنهادات... 86


1-2-5- پیشنهاداتی برای تحقیقات آینده86


2-2-5- پیشنهادات کاربردی.. 86


3-5- نتیجه گیری.. 87


منابع.. 89


پیوست ها


پیوست- 1- مشخصات فنی Asset های مورد استفاده برای تولید محتوای آموزشی در وزارت آموزش و پرورش... 94


پیوست -2- ابر داده های مناسب برای سیستم آموزش الکترونیک.... 99


پیوست -3- نرم افزار مدیریت یادگیری پریسان.. 105


پیوست-4- نرم افزار سیستم مدیریت آموزش شرکت ایده فناوران.. 108


پیوست -5- سیستم مدیریت هوشمند مدارس.... 109


پیوست -6- سیستم جامع مدیریت مراکز آموزشی تدفا112


پیوست -7- معرفی نرم افزارهای تولید محتوای الکترونیک.... 115


فهرست شکل ها وجدول ها


عنوان شماره صفحه


شکل (1-3) مدل مفهومی یک سیستم آموزش الکتونیکی.. 41


شکل (2-3) ماژول مدیریت ثبت نام. 47


شکل (3-3) ماژول مدیریت اطلاعات... 48


شکل (4-3) ماژول موتور ارزیابی.. 49


شکل (5-3) سیستم مدیریت محتوای آموزشی.. 54


شکل (6-3) مجموعه استانداردهای مورد نیاز در این سیستم.. 60


جدول (1-4) زمینه های اصلی مورد علاقه جهت استانداردسازی.. 66


جدول (2-4) فعالان اصلی در زمینه استانداردسازی های آموزشی.. 69


جدول (3-4) 10 سطح مشخص برای تعریف سلسله مراتب یک درس.... 80


جدول(4-4) 6 حالت مختلفی که هر جزء درس.... 81




برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنیدجزییات بیشتر+دانلود